حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

تبریک

سلام و تبریک
مبارک باد این عید باستانی
مبارک باد این همه شادی
مبارک باد این میلاد باسعادت
و مبارک باد این عید ملی و پیروزی بزرگ در دموکراسی
آه چقدر سوژه دارم و چه قدر بی معرفتم
آری آن روز که رفتم گفتم می آیم و حال آمدم و می گویم دستم پراست هر چند هیچ ندارم .
دوستای خوبم پیشاپیش 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را خدمتتان تبریک می گویم و امیدوارم اگر دوباره بخواهند نظر ما را بخواهند بتوانیم با همین قدرت نظر دهیم .
تا پست بعدی که به زودی منتشر می شه
بای تا های
نظرات 4 + ارسال نظر
مدی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

بای تا های رو خوب اومدی
من تبریک می گم

reza شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ

salam
سال نو بر شما مبارک امیدوارم همیشه موفق و کامیاب باشی.

حسین پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.abez.blogfa.com

سلام بر شما پسر خوب اولا قدر پسر بودنت را بدان دوما؛ تا می توانی سعی کن بیشتر در تمام امور پیشرفت کنی و در آخر معلم آینده روز معلم را به شما تبریک عرض می نمایم به امید دیدار

سامان گلچمنی (نوده) یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ http://WWW.NAVAYEMANDEGAR.BLOGFA.COM

سلام ،وبلاگ زیباوجذابی بود ...اما چرا به روزش نمیکنی!!!
اگر به موسیقی اصیل وزیبای ایرانی علاقه دارید یک سر به وبلاگ تازه تاسیسم بزن .
خوشحال میشم نظرات سازنده شما را در مورد وبلاگم بدونم ...
پس منتظر قدمهای سبزتان در (نوای ماندگار) هستم

WWW.NAVAYEMANDEGAR.BLOGFA.COM [گل][گل][گل][گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد